عشق فقط بارسا

عشق فقط بارسا
فوتبالي
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق فقط بارسا و آدرس fc.barcelona72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جرارد پیکه، بازیکن آبی و اناری پوشی که تعطیلات خود را در چین می گذراند، در روز 24 جولای در کنفرانسی آنلاین در وب سایت چینی Tencent Weibo، با هواداران چینی بارسا به گفتگو پرداخت. پیکه در طول یک مصاحبه آنلاین 30 دقیقه ای پاسخگوی سوالاتی در رابطه با زندگی شخصی و حرفه ای خودش بود.

جرارد پیکه که تعطیلات خود را در چین می گذراند، در کنفرانسی آنلاین با هواداران چینی بارسا در شبکه اجتماعی چینی Tencent Weibo شرکت کرد. مدافع آبی و اناری پوش، به مدت 30 دقیقه پاسخگوی سوالات هواداران چینی بود و در این زمان به سوالاتی در رابطه با جنبه های خصوصی زندگی خود و همچنین جنبه های زندگی حرفه ای اش به عنوان بازیکنی از بارسا پاسخ داد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


پیکه که با توجه به قابلیت های ویژه اش در نقش مدافع، بازیکنی قابل اتکا در ترکیب بارسا به شمار می آید، در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه چه عواملی برای تبدیل شدن به یک مدافع خوب لازم است، نظر شخصی خود را اینگونه بیان کرد: «ابتدا شما باید سریع باشید، سبک بازی بارسا به شدت متکی به حمله است، این بدان معنی است که مدافعین باید به سرعت خود را در موقعیت مورد نظر قرار بدهند. علاوه بر این داشتن اعتماد به نفس در هنگام کنترل توپ مهم است، چرا که شما باید موقعیت خود را در زمین بسنجید و شرایط را برای حمله تیمی آنالیز کنید».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:1 ] [ رهاجوني ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 7076
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1